Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Διαμόρφωση της Κοινής Γνώμης και «μισές» αλήθειες…

Δημοσιεύθηκε στα blogs 1, 2 & 3 / Δεκεμβρίου / 2013

    Διαβάζουν οι φίλες και οι φίλοι των blogs για τα ελληνικά ΜΜΕ από τα οποία κάποια φορές-φορές λειτουργούν ως «Γραφεία Προπαγάνδας» της Συγκυβέρνησης και κάποια ως…παπαγαλάκια!
     Πολλές και πολλοί αναρωτιούνται πού βρίσκεται η αλήθεια ή ακόμη εάν τα blogs απλά και μόνο κατηγορούν τα κλασικά ΜΜΕ επειδή ΔΕΝ έχουν τις διαφημίσεις που θα ήθελαν για να στηριχτούν οικονομικά…
     Μεταξύ μας, και στα blogs υπάρχουν «καλοί και κακοί» έτσι είναι η ζωή, υπάρχουν αγωνιστές και αγωνίστριες που τα κάνουν όλα από μεράκι όπως υπάρχουν και «επαγγελματίες» που βολεύονται από την γνωστή ανωνυμία.
     ΔΕΝ προτίθεμαι, με την είσοδο στον 12ο και τελευταίο μήνα του χρόνου να αρχίσω διάλογο για καλά και κακά ΜΜΕ ή για έντιμα και ανέντιμα blogs.
      Θα καλέσω, όμως, την προσοχή σας στο παρακάτω θέμα που πολλά ΜΜΕ παρουσίασαν ως ‘θετική εξέλιξη’ (και αυτό δεν είναι κακό) αλλά ΔΕΝ ολοκλήρωσαν την εικόνα των πολύ προσεκτικών ΞΕΝΩΝ συντακτών της είδησης: Moody's: αναβάθμισε την Ελλάδα κατά δύο μονάδες…
      Να χειροκροτήσουμε, λοιπόν, και να οραματισθούμε «success story?»
      Ρίξτε μια ματιά στα άρθρα 4 εκπροσώπων ελληνικών ιστοσελίδων της  Ναυτεμπορικής, της Ημερησίας, του ΔΟΛ και enikos-gr αφού επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του κάθε ΜΜΕ με τα link που σας δίνω παρακάτω, μετά σας καλώ να επισκεφθείτε και την ανακοίνωση όπως την δίνει το σχετικό άρθρο των ΞΕΝΩΝ δημοσιογράφων του BLOOMBERG  
   Tο άρθρο του Bloomberg για το θέμα της ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ από την Moody’s αφού «πλέκει το εγκώμιο της προόδου μας» και αιτιολογεί την αναβάθμιση καταλήγει σημειώνοντας ότι:
    «…Mετά την αναβάθμιση η Ελλάδα είναι 9 θέσεις ΚΑΤΩ από την πρόταση για επένδυση στη λίστα της Moody’s και εφόσον οι Οίκοι αξιολόγησης Standard and Poor’s  και Fitch την κρατούν στο Β- βρίσκεται 6 θέσεις κάτω από την αξιολόγηση ως «σκουπίδια» (JUNK).»
     Ρίξτε μια ματιά στον παρακάτω σύνδεσμο:

     ΔΕΝ θα ελέγξω τους συντάκτες των 4 προαναφερόμενων ή και άλλων ΜΜΕ αλλά εφόσον τα άρθρα τους, όπως φαίνεται, παρέλειψαν την παραπάνω παράγραφο (ενώ υποθέτω, όπως όλοι μας, ότι γνωρίζουν Αγγλικά) δικαιούμαι να αναρωτηθώ πώς λειτουργούν στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης οι «μισές αλήθειες;»