Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

ΔΩΡΕΑΝ ηλεκτρονικό βιβλίο μου

(Ευχαριστώ θερμά τους φίλους bloggers για την προβολή του βιβλίου μου που "κατεβαίνει" δωρεάν).

    Τον τίτλο  «Ηγεσία, Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις- Επικοινωνώ άρα υπάρχω» είχε ένα από τα δημοφιλή σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο μαθήματα που δίδασκα στην Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης που to 1990 μετονομάσθηκε σε Πανεπιστήμιο Μακεδονίας από το 1987 έως το 2011 οπότε και αποχώρησα από την ενεργό παρουσία σε Ελληνικά Πανεπιστήμια.

     Κυκλοφορούσε και κυκλοφορεί στην Ελλάδα, Κύπρο, Ευρώπη και ΗΠΑ στα ελληνικά το βιβλίο μου με τον ίδιο τίτλο.

     Τώρα τον ίδιο τίτλο αλλά διαφοροποιημένο στο περιεχόμενό του βιβλίο μου κυκλοφορεί στην Αγγλική γλώσσα, σε παγκόσμια κλίμακα.

     Οι φίλες και οι φίλοι που διαβάζουν το ΠΟΝΤΙΚΙ μπορούν να το αποκτήσουν εντελώς ΔΩΡΕΑΝ και να το «κατεβάσουν» ηλεκτρονικά ως PDF από τον παρακάτω σύνδεσμο:


      Στο πρώτο μέρος και δεύτερο μέρος του βιβλίου ερευνώνται σε βάθος τα θέματα επικοινωνίας, διαφοροποιείται η ενημέρωση από την προπαγάνδα, παρουσιάζεται η ιστορία και οι εφαρμογές των Δημοσίων Σχέσεων καθώς και θέματα «ειδικού» ενδιαφέροντος όπως η γλώσσα του σώματος.  Στο τρίτο μέρος παρουσιάζονται οι σημαντικότερες κλασικές και σύγχρονες θεωρίες ηγεσίας και οι εφαρμογές τους στο Μάνατζμεντ.

     Υπάρχουν και οι σχετικές αναφορές στα ΜΜΕ, τα οποία τόσο διεθνώς, όσο και με Aιδιαίτερη έμφαση στην Πατρίδα μας, περισσότερο συχνά από όσο επιβάλλει η σχετική δεοντολογία καταλήγουν να είναι εργαλεία διαμόρφωσης της κοινής γνώμης.

      Αντί επιλόγου το βιβλίο κλείνει με ανάλυση του φαινομένου της «γυάλινης οροφής» που «αποκλείει», σε παγκόσμια κλίμακα, την άνοδο των γυναικών σε υψηλές βαθμίδες της διοίκησης επιχειρήσεων και οργανισμών ιδιωτικής πρωτοβουλίας ή του Δημοσίου, στην πολιτική ζωή αλλά και στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.

     Το βιβλίο αυτό, που μπορείτε να αποκτήσετε ΔΩΡΕΑΝ σε μορφή PDF, θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε μαθητές, φοιτητές και νέα στελέχη στον τομέα της Επικοινωνίας, στις Δημόσιες Σχέσεις και στο Μάνατζμεντ και στο ευρύτερο αναγνωστικό κοινό που σε μεγάλο ποσοστό διαθέτει tablet ή iPad για ηλεκτρονικό διάβασμα.