Στα Blogs 26, 27 & 28 Νοεμβρίου, 2020
Ξεκινώντας το σημερινό μου θέμα θα ζητήσω δημοσίως την επιβεβλημένη δεοντολογικά συγνώμη από τον μακαρίτη Μάνο Χατζηδάκι, τον στιχουργό Αρη Δαβαράκη και τον Γιώργο Νταλάρα, συντελεστές της κλασικής πια «Μπαλάντας Αισθήσεων και Παραισθήσεων» καθώς δανείστηκα στίχο του έργου τους για τον δικό μου τίτλο.
Για τους φίλους αναγνώστες η σχετική
μπαλάντα από το youtube στο τέλος του άρθρου.
Είχα αρχικά σκεφτεί να βάλω για τίτλο:
Covid-19: Π. Ο.Υ., Φαρμακευτικές, Εμβόλια και Ανθρωπότητα…
Και προσπερνώντας το γνωστό μου στυλ είχα
σκεφθεί να χρησιμοποιήσω και υπότιτλο:
Σενάριο με
ομιχλώδη ΑΡΧΗ, απίστευτα επώδυνη ΜΕΣΗ και άγνωστο ακόμα ΤΕΛΟΣ…
Μετά
αναμόχλευσα τη μνήμη μου και θυμήθηκα άλλες εποχές με τα ανείπωτης γοητείας
«θερινά Σινεμά» όπου βλέπαμε συναρπαστικά έργα στις μεγάλες οθόνες, έργα με
Αρχή, Μέση και Τέλος γεμάτα με δράση και πλοκή.
Σύγχρονο τεράστιο τέτοιο έργο στο θέμα της
Υγείας που κόστισε και συνεχίζει να κοστίζει ανθρώπινες ζωές, που γονάτισε και συνεχίζει να γονατίζει τις
Εθνικές και την Παγκόσμια Οικονομία και με τις ψυχοκοινωνικές καταστάσεις που
δημιούργησε είναι άγνωστο πόσο τελικά θα κοστίσει στο Ανθρώπινο γένος πρώτο
έτος της τρίτης δεκαετίας της τρίτης, μετά Χριστό, χιλιετίας μας.
Το σενάριο είναι ήδη γνωστό καθώς το
«περιποιήθηκαν» έντεχνα ξεπερνώντας κάποιες στιγμές απροκάλυπτα τα όρια της
χυδαίας «τρομολαγνείας» ΟΛΑ τα διεθνή ΜΜΕ (αυτά που συνεχίζω να αποκαλώ Μέσα
Μαζικού Εκμαυλισμού).
Ξετυλίγω το σενάριο που ακούει στο όνομα covid-19…
Η ΑΡΧΗ ήταν και παραμένει τυλιγμένη με ένα
«πέπλο μυστηρίου».
Ξεκίνησε μας είπαν, χωρίς ποτέ να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες μέχρι σήμερα, στα τέλη του 2019 στην Κινεζική πόλη Wuhan και μερικές εβδομάδες μετά την είσοδο στο 2020 το σενάριο ενέπλεξε στην δραματική του εμφάνιση χώρες της Ανατολής και Δύσης.