Στα Blogs 8,
9 & 11 Δεκεμβρίου 2016
( «Αυτό – χειροκροτήθηκε» η Κυβέρνηση Συνασπισμού ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ μετά το eurogroup της Δευτέρας 5ης Δεκεμβρίου που ουσιαστικά επιμήκυνε τα χρέη
μας για δύο ακόμη γενιές μέχρι το 2060 και…βλέπουμε!...Και θα έχουμε και
ανάπτυξη του 3,5% μέχρι το 2020…Τρομάρα
μας…
Βγήκε στα ΜΜΕ ο κ Βενιζέλος για
να επικρίνει τα όσα έγιναν…
‘Έτσι θυμήθηκα ένα κείμενό μου που
φιλοξενήθηκε στις Αρχές του Απρίλη 2012 στα blogs (στα ελληνικά και στα αγγλικά) και σας παρακαλώ να το αναδημοσιεύσετε…)
******************************************************************
«Χρονιάρες, σημαντικές και χωρίς
προηγούμενο», όπως τις χαρακτήρισαν στους αυτάρεσκους διθυράμβους τους οι κ.κ.
Βενιζέλος και Παπαδήμος, εκείνες τις μέρες του PSI, της εφαρμογής του CAC, της αντίδρασης της ISDA που σφύριξε πέναλτι, τουτέστιν «credit event», και οδηγηθήκαμε, κοτζάμ Ελλαδάρα που μπήκε περήφανα
στην ΟΝΕ επί κ.κ. Σημίτη και Παπαδήμου με τα διακοποδάνεια, δεύτερα αυτοκίνητα
μετά το εξοχικό, σε «controlled bankruptcy» και με διεθνή επιτόκια δανεισμού στο 20%!...
Στα 6 σχεδόν ο εγγονός από την κόρη (τώρα
είναι πια 10 χρονών παλληκάρι) και δεν θα του κάνω διαφήμιση αλλά να, αυτός και
όλοι οι άλλοι μπόμπιρες της ηλικίας του κάθε μέρα εντυπωσιάζουν τους πιο
παλιούς, τους παππούδες και τις γιαγιάδες με τις επιδόσεις τους στον χειρισμό
των προϊόντων της Υψηλής Τεχνολογίας, καθώς Σαββατιάτικα ανοίγουν την
τηλεόραση, βάζουν το CD στη θέση του και απολαμβάνoυν έγχρωμα παιδικά φιλμ…Και άλλοι λίγο πιο προχωρημένοι
στην ηλικία τους μπόμπιρες στέλνουν μηνύματα στα κινητά με ταχύτητες κίνησης
των δακτύλων τους που «τρομάζουν» τους παππούδες και τις γιαγιάδες…
Βάζω αυθαίρετα ένα μηδενικό μετά τα 6
χρόνια του εγγονιού να σας πάω πίσω μισό και βάλε αιώνα, καθώς θυμήθηκα τους
μακαρίτες πια γονείς μου, τη Σμυρνιά την κυρά-Στάσα μας και τον Πόντιο εκ
Ρωσίας κυρ-Παναγιώτη να με στέλνουν στο μπακάλικο της γειτονιάς, εκεί στη
φτωχομάνα τη Θεσσαλονίκη μας, για να φέρω αλάτι, σπίρτα και «σπίρτο» (δηλαδή
οινόπνευμα)…
ΟΛΑ προϊόντα, κρατηθείτε οι συνομήλικοι,
ανοίξτε τα αυτιά σας εσείς παιδιά μου και εσύ εγγόνι μου για να μαθαίνετε, του
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟΥ!..
Θα πούνε οι νεότεροι «ε, το έχει αυτό η
ηλικία σας, κ. καθηγητά, έτσι από το πουθενά να γυρνάτε σε ‘memory lanes’ και να θυμάστε τα παλιά πού και πού με ένα χαμόγελο,
άλλες φορές με έναν αναστεναγμό για αυτά που πέρασαν ή, όταν η μνήμη έχει
φόρτιση, με ένα δάκρυ, αλλά πάντα ΟΛΕΣ οι μνήμες σε έκδοση επαρκώς
‘ωραιοποιημένη’.»
Εμένα μου λες;