Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Ο κ Romney & ο κ Παπαγεωργόπουλος...

Δημοσιεύθηκε στα blogs 5 & 6 / Οκτωβρίου / 2012


     Μου το έθεσε ως κουίζ παλιός φοιτητής μου από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας τώρα ακαδημαϊκός άνδρας σε Αμερικανικό Πανεπιστήμιο...Παρακολουθούσε, μου έγραψε, την 1η τηλεοπτική αναμέτρηση ανάμεσα στον πρόεδρο κ Obama του Δημοκρατικού Κόμματος και τον υποψήφιο κ Romney των Ρεπουμπλικάνων και θυμήθηκε τα χρόνια που ήταν φοιτητής στη Θεσσαλονίκη.
      Στα σημεία, μου έγραψε, μάλλον κέρδισε ο κ Romney αλλά ακολουθούν άλλες δύο τηλεοπτικές αναμετρήσεις και στις πριν το debate δημοσκοπήσεις ο κ Obama είχε σαφές προβάδισμα απέναντι στον κ Romney…Οπότε έχουμε μπροστά και αρκετό και αρκετά δύσκολο δρόμο μέχρι την επομένη της 6ης Νοεμβρίου οπότε θα ξέρουμε και τον επόμενο Πρόεδρο των ΗΠΑ…
      Και το κουίζ;

      Ο κ Romney του θύμισε τον τέως Δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ Βασίλη Παπαγεωργόπουλο (όχι, φυσικά, στις δικαστικές του περιπέτειες) αλλά φυσιογνωμικά!
      Βλέποντας μερικές φωτογραφίες διαπίστωσα και εγώ ότι από όλους τους Έλληνες πολιτικούς αυτός που περισσότερο μοιάζει τον κ Romney είναι ο τέως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης…
      Είναι και συνομήλικοι: ο κ Romney γεννήθηκε τον Μάρτιο και ο κ Παπαγεωργόπουλος τον Ιούνιο του 1947…
      Εσείς τι λέτε;