Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Πιπερόπουλος: Θα είμαι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης στις εκλογές του 2010 (1)

Πολλοί φίλοι μου ζήτησαν να αναρτήσω στο προσωπικό μου blog-βιβλιοθήκη, για ιστορικούς λόγους, την ανακοίνωση της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ υποψηφιότητάς μου για τον Δήμο Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι του 2009. Παραδέχομαι και καταθέτω δημόσια τον θαυμασμό και την εκτίμησή μου για τις φιλότιμες, γεμάτες έμπνευση, προσπάθειες της αρχικής ομάδας που συσπειρώθηκε γύρω μου.Καταθέτω δημόσια και τη λύπη όλων μας για την εγκατάλειψη της προσπάθειάς μας παρά την θερμή, ειλικρινή και δυναμική στήριξη που είχαμε ως ομάδα από Θεσσαλονικείς όλων των ηλικιών, των κοινωνικό-οικονομικών στρωμάτων και επαγγελματικών δραστηριοτήτων. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για να αφηγηθώ την εξέλιξη και την τελική εγκατάλειψη της προσπάθειάς μας αλλά θα αναρτήσω στις επόμενες 4 θέσεις του ιστολογίου μου τα όσα δημοσιεύθηκαν αφήνοντας εκτός συζητήσεων  όλες τις "γαργαλιστικές και εξοργιστικές" λεπτομέρειες, τις σπίστευτες ίντριγκες που οι ψηφοφόροι αγνοούν, τις πιέσεις, απειλές και προτάσεις εξαγορών που ασκήθηκαν στην ομάδα και σε εμένα προσωπικά!..


                   «Πρώτα η αγάπη μας για τη Θεσσαλονίκη»

Δείτε το video-clip  ---    http://www.youtube.com/watch?v=7is7pBKZbRM